SC GESTIÓ, camí dels 25 anys
SC GESTIÓ, camí dels 25 anys
18-10-2014

El proper juny de 2015, pot dir-se que es completaran els 25 anys de la trajectòria professional de SC GESTIÓ.

A partir del 24 juny de 1.990 es comença a assentar la seva base amb l'obertura d'un despatx al c/ Santa Eugènia 73, de Girona, i sota el nom comercial de “AMBIT, SERVEIS IMMOBILIARIS”, on es presten tant serveis d'administració com d'intermediació immobiliària.

Durant 1.992, i fins 2.004, “AMBIT, SERVEIS IMMOBILIARIS” es traslladà, i s'integrà dintre de l'estructura de “DSP, Despatx de Serveis Professionals” (un dels primers despatxos pluridisciplinaris de la ciutat) a l'Avinguda de Sant Francesc 7, de Girona, i l'activitat es comença a centrar, únicament en els serveis d'Administració.

A partir de 2002, i degut a l'especialització i bon servei oferts en la nostra trajectòria professional, s'inicià un progressiu creixement en volum de cartera i, a l'hora, en plantilla de personal, fets que determinaren que a partir de desembre de 2004, es traslladés l'activitat a una nova seu (c/ Caterina Albert, 6) on ja es disposà d'unes modernes instal·lacions amb més de 160 m2 destinats a oficines, arxiu i sales de reunions. Aquesta desvinculació física amb DSP, comportà l'aparició la nostra marca actual “SC GESTIO”.

Avui, “SC GESTIÓ”, disposa, a part de les oficines inicials de c/ Caterina Albert 6, unes noves dependències d'atenció al públic a c/ Caterina Albert 3 Baixos (des de setembre de 2012), i una delegació a c/ Guilleries 60 de Salt (des de gener de 2008)

Des de mitjans 2012, a SC GESTIÓ hem pretès consolidar el negoci dels lloguers i de l'administració de patrimonis immobiliaris, que si bé ja era important, no era àmpliament conegut pels nostres clients. Amb el trasllat de les nostres dependències d'atenció al públic a las baixos c/ Caterina Albert 3, no tant sols ho estem assolint, sinó que també hem aconseguit que el nostre despatx no sigui desconegut per aquells que encara no són els nostres clients.

Avui, el nostre objectiu principal és que, malgrat la dimensió que pot haver adquirit la nostra empresa, no es desvirtuï nostre projecte de ser un despatx proper al nostres clients, que transmeti confiança. Disposar d'una estable plantilla de personal en hi ajuda molt. A ells, sens dubte, es deu el nostre prestigi.

La situació econòmica actual, imposa un altre repte importantíssim: que el nostre client valori la nostra feina. Malauradament s'ha entrat en una dinàmica on el preu ho marca tot. Nosaltres, avui, encara podem dir que seguim essent fidels a la nostra transparència i a la nostra qualitat de servei. I creiem que el nostre servei aporta garantia econòmica als nostres clients.

 

Font: Salvador Casanovas - SC GESTIO


Tornar a la llista >>