QUI SOM
SC GESTIÓ és un despatx professional sota la direcció tècnica d’En SALVADOR CASANOVAS I FERRER, administrador de finques i agent de la propietat immobiliària, adscrit als corresponents COL·LEGIS PROFESSIONALS d’A.F. I A.P.I. de Girona i al REGISTRE AICAT, amb més de 30 anys d’experiència en el sector, que actualment disposa d’oficines a Girona (c/ Caterina Albert, 3, baixos) i a Salt (c/ Guilleries 60-baixos esq.).
QUÈ FEM
Amb ètica, rigor i professionalitat, en el nostre despatx s’ofereix un ampli ventall de serveis dintre del sector immobiliari, des de l’administració, tant en la seva vessant de propietat horitzontal (administració de comunitats de propietaris i afins) com en la seva vessant de propietat vertical (administració d’immobles en règim de lloguer, obtenció d’arrendaments, etc.), fins els serveis de compravenda.
I pels nostres coneixements en la matèria, també oferim serveis d’assessorament i consultoria en qualsevol de les matèries en les que estem especialitzats.
Voleu ampliar informació sobre els nostres serveis?
LA NOSTRA TRAJECTÒRIA
El responsable del despatx disposa d’una àmplia experiència en el sector immobiliari Gironí, doncs ja en 1.980 inicià la seva vida laboral en una empresa del sector de notòria solvència.
A partir del 24 juny de 1.990, i sota el nom comercial de “AMBIT, SERVEIS IMMOBILIARIS”, es comença a assentar la base del que avui és el nostre “SC GESTIÓ”, amb l’obertura d’un despatx al c/ Santa Eugènia 73, de Girona, on es presten tant serveis d’administració com d’intermediació immobiliària.
Durant 1.992, i fins 2.004, “AMBIT, SERVEIS IMMOBILIARIS” es trasllada, i s’integra dintre de l’estructura de “DSP, Despatx de Serveis Professionals”, a l’Avinguda de Sant Francesc 7, de Girona, i l’activitat es comença a centrar, únicament en els serveis d’Administració immobiliària. DSP fou constituït com un dels primers despatxos pluridisciplinaris de la ciutat.
A partir de 2002, i degut a l’especialització i bon servei oferts en la trajectòria professional de Salvador Casanovas, s’inicia un progressiu creixement en volum de cartera i, a l’hora, en plantilla de personal, fets que determinen que a partir de desembre de 2004, es traslladi l’activitat a una nova seu (c/ Caterina Albert, 6) on ja es disposa d’unes modernes instal·lacions amb més de 160 m2 destinats a oficines, arxiu i sales de reunions.
La desvinculació física amb DSP, comporta l’aparició la nostra marca actual “SC GESTIÓ”.
Avui, “SC GESTIÓ”, disposa, a part de les oficines inicials de c/ Caterina Albert 6, unes noves dependències d’atenció al públic a c/ Caterina Albert 3 Baixos (des de setembre de 2012), i una delegació a c/ Guilleries 60 de Salt (des de gener de 2008).
ELS NOSTRES PROJECTES
I a partir de 2015, després d’una trajectòria de 25 anys, i amb una sòlida experiència, ampliem la nostra oferta de serveis amb la creació d’un departament especialitzat en el mercat compra-venda immobiliària, amb l’ànim de complementar el nostres serveis i atendre una petició constant dels nostres habituals clients.
ELS NOSTRES REPTES
El objectiu principal és que, malgrat la dimensió que pot haver adquirit la nostra empresa, no es desvirtuï nostre projecte de ser un despatx proper al nostres clients, que transmeti confiança. Disposar d’una estable plantilla de personal en hi ajuda molt. A ells, sens dubte, es deu el nostre prestigi.
La situació econòmica actual, imposa un altre repte importantíssim: que el nostre client valori la nostra feina. Malauradament s’ha entrat en una dinàmica on el preu ho marca tot. Nosaltres, avui, encara podem dir que seguim essent fidels a la nostra transparència i a la nostra qualitat de servei. I creiem que el nostre servei aporta garantia econòmica als nostres clients.